لوگوی سایت نوین البرز

آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج یکی از دوره های تخصصی آموزشگاه نوین البرز می باشد. مواردی همچون کنترل از راه دور سیستم روشنایی – دوربین مدار بسته _ آیفون _ سیستم اعلام حریق _ در باز کن های اتوماتیک _ سیستم اعلام سرقت و بسیاری از امکانات ساختمان ها می تواند توسط آموزش هوشمند سازی ساختمان انجام شود.

دوره هوشمند سازی ساختمان بازارکار خوبی را در بین صنایع تازه ظهور باز کرده است. دوره آموزش نصب bms به صورت عملی و با سرفصل های تخصصی توسط مهندسین با تجربه به کارآموزان آموزش داده می شود و با اتمام دوره آموزشی مدرک معتبر فنی نیز اعطا خواهد شد.

از دوره های مرتبط با رشته هوشمند سازی ساختمان می توان به دوره آموزش برق ساختمان در کرج اشاره نمود. آموخته های شما در این دوره، به صورت مستقیم در هوشمند کردن خانه ها کاربرد خواهند داشت.

آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

سرفصل های دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

  • معرفی اجزای سازه ها ؛ که می توانند هوشمند گردند
  • دلایل هوشمند سازی ساختمان
  • اهمیت سازه های هوشمند
  • آموزش و معرفی سیستم برق مجتمع ها
  • آموزش و شناخت المان های برق قدرت و صنعتی
  • آموزش سیستم اعلام سرقت از سازه توسط هوشمند سازی سیستم اعلام سرقت ساختمان
  • آموزش هوشمند سازی ساختمان در سیستم ضبط تصاویر
  • آموزش کنترل آیفن و سیستم های انسداد درب ساختمان ها
  • آموزش انطباق سیستم های امنیتی حریق
  • آموزش هوشمند سازی سیستمهای روشنایی
  • آموزش هوشمند سازی مکانیزم آبیاریهای صنعتی و ساختمان
  • آموزش مکانیزم ایمنی مجتمع به صورت کاملا هوشمند و بدون تداخل
  • آموزش هوشمند سازی سیستم موتور خانه
  • چگونگی راه اندازی پارکینگ هوشمند
  • چگونگی بالابردن ضریب ایمنی سازه های هوشمند
  • بررسی عیوب سیستم های هوشمند متداول و غیر استاندارد
  •  
نمایش بیشتر
  • اجرای برنامه های ساخته شده
  • آموزش bms در هوشمند سازی ساختمان
  • آموزش استفاده از bms برای صرفه جویی در مصرف انرژی
  • آموزش یکنواخت کردن عملیات توسط bms
  • آموزش سیستم های AVRشناخت میکرو پرسسور
  • شناخت میکرو کنترلر ها
  • و …
  • آموزش نرم افزار Throne به صورت اختصاصی
  • شناخت برنامه iRidium
  • شناخت برنامه i-Life
  • آموزش منابع x10
  • آموزش منابع cbus
  • آموزش منابع etse
  • آموزش منابع knx
  • ساخت چندین پروژه و هوشمند سازی توسط نرم افزار
  •  
نمایش بیشتر

ویژگی های دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

اساتید آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

آموزش های تئوری و عملی هوشمند سازی ساختمان

قیمت دوره هوشمند سازی ساختمان در کرج

شهریه عادی دوره

7/500/000 تومان

شهریه دوره با تخفیف 30%
5/000/000 تومان
شهریه دوره خصوصی
10/000/000 تومان

پیش ثبت نام دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

اطلاعات دوره هوشمند سازی ساختمان کرج

آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج به عنوان یکی از پر طرفدارترین دوره های آموزش مرتبط با صنعت ساختمان محسوب می گردد. زیرا صنعت ساختمان‌ سازی روز به روز در حال پیشرفت می ‌باشد و نوآوری ‌های مختلفی با هدف ایجاد فضایی بهتر برای زندگی، در این زمینه صورت می‌ گیرد. یکی از این نوآوری‌ ها ظهور سیستم هوشمند سازی ساختمان و خانه می ‌باشد.

افراد زیادی می توانند با کسب مهارتهای لازم شغل و حرفه ای جدید و با آینده عالی را برای خود خلق کنند. امکانات خانه هوشمند و سیستم هوشمندسازی ساختمان برای ساکنین رفاه و امنیت بیشتری را فراهم می‌آورد و در سالهای اخیر استفاده از این سیستم رواج زیادی پیدا کرده است.

اگر شما هم علاقمند به آموزش هوشمند سازی ساختمان هستید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه مجموعه نوین البرز باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی درباره خانه هوشمند، تکنولوژی های به کار رفته در آن، بازار کار و دوره آموزشی هوشمند سازی ساختمان به شما عزیزان ارائه دهیم.

آنچه باید درباره خانه هوشمند دانست

منظور از خانه هوشمند فقط به معنای استفاده از گجت‌ های هوشمند در یک ساختمان مدرن نیست. یک خانه هوشمند ساختمانی است که تمام تجهیزات آن مانند برق و سیستم‌ های الکتریکی، سیستم ‌های سرمایشی و گرمایشی، موتورخانه، درب و پنجره‌ ها، دوربین‌ های امنیتی و … توسط یک سیستم جامع و یکپارچه مدیریت و کنترل می‌ شوند. در خانه هوشمند شما به راحتی می ‌توانید همه چیز خانه را از هر جایی که هستید به راحتی کنترل کنید.

پس از اتمام دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج ، فرد به صورت کامل با مفهوم، طراحی و اجرای خانه هوشمند آشنا شده و با کارهای عملی که در کارگاه در کنار استاد و دیگر هم دوره ای های خود انجام داده است، تسلط نسبی روی این موضوعات پیدا می کند.

تکنولوژی های به کار رفته در هوشمند سازی ساختمان

سیستم هوشمند سازی ساختمان با نام اختصاری BMS سیستمی می باشد که با استفاده از سخت افزارها و نرم افزارهایی، کنترل یکپارچه قسمت های مهم و حياتی در ساختمان را برعهده می گیرد. سیستم هوشمند ساختمان با استفاده از تکنولوژی های مخصوص به کار رفته در آن، به هدایت و کنترل بخش های مختلف مکانیکی و الکتریکی ساختمان مانند سیستم روشنایی، سرمایش، گرمایش، تهویه هوا، ایمنی و امنیت و غیره می پردازد. این سیستم به افراد ساکن این امکان را می ­دهد که از تجهیزات، بطور کارآمدتری استفاده نموده و احساس امنیت و آسایش را در آن ها افزایش می­ دهد و همچنین می­ تواند موجب صرفه جویی انرژی گردد.

تکنولوژی روشنایی هوشمند

سیستم نورپردازی و روشنایی خانه هوشمند این قابلیت را دارد که برنامه‌ریزی گردد و سناریوهایی برای آن تعیین شود تا مطابق آنها روشنایی خانه را به صورت خودکار کنترل و مدیریت نماید. همچنین می ‌توان با دادن برنامه به تکنولوژی روشنایی هوشمند، با استفاده از تلفن همراه، تبلت و یا لبتاپ و با استفاده از اینترنت و یا امواج رادیویی کنترل سیستم نورپردازی و روشنایی را از راه دور و هرجایی در دست داشت و به راحتی چراغ‌ های مکان مورد نظر را روشن یا خاموش کنید یا اینکه مقدار نور را کم و زیاد کنید.

تکنولوژی ایمنی هوشمند

یکی دیگر از امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در هوشمند سازی ساختمان، که در آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج نیز به آن پرداخته شده است، سیستم ایمنی هوشمند می ‌باشد که از مجموعه تجهیزاتی مانند سنسورها، دوربین‌ های مدار بسته، قفل ‌های پیشرفته و آژیر تشکیل می‌ شود و وظیفه حفظ و نگهبانی کردن از ساختمان، اموال و اعضای خانه را بر عهده دارد. با این سیستم می ‌توان تردد و رفت و آمد به خانه را کنترل و نظارت نمود. با دادن برنامه، این سیستم می‌ تواند به صورت خودکار عمل کند و در صورت بروز مشکل به صاحب خانه اطلاع دهد.

آموزشگاه نوین البرز دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج و آموزش نصب دزدگیر اماکن در کرج را نیز به صورت مجزا برگزار می کند. دوربین مداربسته و دزدگیر منازل بخش مهمی از سیستم های امنیتی را تشکیل می دهند که در هوشمند سازی ساختمان نیز جایگاه مهمی دارند.

تکنولوژی اعلام حریق هوشمند

سیستم اعلام حریق مجموعه‌ ای از تجهیزات است که برای آشکارسازی علائم حریق و هشدار دادن از طریق تجهیزات شنیداری و دیداری در زمانی که دود، آتش، مونوکسید کربن و یا دیگر علائم حریق بوجود می‌ آید، استفاده می ‌شود. این سیستم با استفاده از سنسورهای مختلفی که در بخش ‌های مختلف خانه هوشمند قرار می‌ گیرند، اطلاعات لازم را بدست می‌آورند و در زمان بروز علائم خطر، واکنش نشان می‌ دهند. این واکنش‌ ها به صورت‌ های مختلف می ‌باشند از جمله اعلام هشدار به مالک خانه، اعلام هشدار به مراکز مرتبط مثل آتش نشانی و اورژانس، به صدا درآمدن آژیر و زنگ خطر و فعال نمودن سیستم‌ های اطفاء حریق مانند آب پاش.

در آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج سرفصلی با نام آموزش انطباق سیستم های امنیتی حریق وجود دارد که به هوشمند سازی اعلام حریق مرتبط است و کارآموز در این بخش به این موضوع با اهمیت مشرف خواهد شد.

تکنولوژی صوتی و تصویری هوشمند

یکی دیگر از امکانات کاربردی در هوشمند سازی ساختمان سیستم صوتی و تصویری هوشمند می ‌باشد که از طریق آن امکان پخش موزیک ‌های متفاوت در نقاط مختلف ساختمان وجود دارد و یا با کمک این سیستم صوتی هوشمند بسیار پیشرفته می‌ توان از بالاترین سطح کیفی صدا و تصویر بهره برد. همچنین می‌ توان با استفاده از این سیستم و فرمان‌ های صوتی، دیگر بخش‌ های خانه هوشمند را کنترل نمایید. برای مثال می ‌توانید سیستم روشنایی هوشمند را به سیستم صوتی هوشمند مرتبط کنید و با دادن فرمان‌ های صوتی خاموش و روشن شدن لامپ ‌ها را کنترل و مدیریت نمایید.

تکنولوژی گرمایشی و سرمایشی هوشمند

با استفاده از تجهیزات مخصوص و سنسورهای لازم می ‌توانید سیستم گرمایشی و سرمایشی هوشمند داشته باشید. هدف این سیستم تنظیم تهویه و دمای مناسب برای بخش‌ های مختلف ساختمان می‌ باشد. می ‌توانید با دادن برنامه، عملکرد این سیستم را به صورت خودکار دربیاورید و یا با استفاده از پنل ‌های هوشمند و یا موبایل و تبلت آن را کنترل و مدیریت نمایید.

مواردی که ذکر شد تنها بخشی از مجموعه تکنولوژی های بی نظیر هوشمند کردن ساختمان ها می باشد. در آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج پروسه پیاده سازی پارکینگ هوشمند، موتور خانه هوشمند و … نیز آموزش داده می شود.

دوره آموزش آنلاین هوشمند سازی ساختمان

یکی از روشهای کسب مهارت های لازم برای هوشمند سازی ساختمان شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی است. شما می توانید دوره آموزش آنلاین هوشمند سازی ساختمان مجموعه نوین البرز را انتخاب نموده و از بهترین اساتید و کارشناسان موضوعات و نکات لازم در این زمینه را دریافت کنید.

در دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج شما می توانید با انواع تکنولوژی های به کار رفته و سیستم bms به خوبی آشنا شوید و با استفاده از فایل های تصویری و ویدیوهای ارسالی آموزشگاه و انجام تمرینات مختلف تبدیل به یک متخصص در زمینه هوشمندسازی خانه ها و ساختمان ها گردید.

بازار کار هوشمند سازی ساختمان و bms

بازار کار هوشمند سازی ساختمان و bms با توجه به رواج یافتن استفاده از این سیستم آینده درخشانی دارد. امروزه سازندگان بیشتری تمایل به استفاده از سیستم های هوشمند در ساختمان های خود دارند و افراد نیز به دنبال راحتی بیشتر در محل زندگی خود هستند.

بنابراین می توان گفت این حوزه کاری در صنعت ساختمان جزو مشاغل پر درآمد خواهد بود و در آینده تمام خانه ها و ساختمان های مختلف اداری، تجاری، آموزشی و … از امکانات هوشمند سازی بهره خواهند برد.

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج با هدف تعلیم، تربیت و آماده سازی نیروهای متخصص برای بازار کار این رشته سودمند برگزار می شود. افراد می توانند با شرکت در کلاس های این دوره، با این حرفه از زوایای مختلف آشنا شوند و مهارت های گوناگون مورد نیاز آن را کسب کنند.

اموزش طراحی و اجرای هوشمند سازی ساختمان ها

هوشمند سازی ساختمان به عنوان یکی از نوین ترین رشته ها در صنعت ساختمان در داخل و خارج کشور محسوب می شود که افراد علاقمند می توانند با طی کردن دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج ، طراحی هوشمند سازی را در کارگاه های مجهز  بیاموزند و مهارت های عملی مورد نیاز را کسب نمایند. کارآموزان در این دوره ها بر طراحی سیستم ها و تکنولوژی های هوشمند، سناریو نویسی، نحوه اجرا و نصب سیستم و … تسلط کافی را یافته و مدرک معتبر فنی و حرفه ای هوشمند سازی ساختمان را دریافت می کنند.

سرمایه مورد نیاز برای ورود به شغل هوشمند سازی ساختمان

سرمایه مورد نیاز برای ورود به شغل هوشمند سازی ساختمان متفاوت است. اولین سرمایه و بودجه مربوط به دوره های آموزشی است. فرد با شرکت در دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج ، پس از صرف هزینه های لازم و کسب مهارت های مورد نیاز این شغل می تواند با خرید تجهیزات و ابزارهای هوشمندسازی به طور رسمی در این حرفه فعالیت کند.

 اگر قصد دارید به صورت شخصی در این زمینه فعالیت داشته باشید باید سرمایه زیادی را جهت هزینه های رهن و اجاره مغازه یا همان دفتر کار، خرید لوازم، استخدام پرسنل، تبلیغات و جذب مشتری و … فراهم آورید.

در پایان، از دیگر دوره های فنی در حال برگزاری در آموزشگاه نوین البرز می توان به آموزش تعمیرات موبایل در کرج ، آموزش کلید سازی در کرج ، آموزش تعمیرات ماشین های اداری در کرج و … اشاره نمود. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره ها و شرایط ثبت نام دارید، می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

 

سوالات متداول آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

بله ، در حدی که زمان اجازه دهد در خلال آموزش، کارآموزان می توانند با نظارت و مراقبت استاد، برخی کارهای عملی مفید را انجام دهند.

مباحث به صورت مقدماتی شروع می شوند و رفته رفته عمیق تر و تخصصی تر می شوند. اما اگر کارآموز هیچ پیش زمینه ای نداشته باشد، دوره آموزش برق ساختمان درجه 2 لازم است گذرانده شود.

این دوره در 15 ساعت برگزار می شود.

بله . کارآموز با شرکت در دوره هوشمند سازی ساختمان کرج با طراحی برد کنترل روشنایی، رطوبت و دما، تردد، سیستم های امنیتی امنیتی، کنترل کلید، پرده برقی، ریموت، بیسیم، نشت گاز و دود و … آشنا شده و آن را یاد می گیرد.

کارآموزان دوره هوشمند سازی به صورت نامحدود و به صورت تلفنی یا حضوری می توانند از پشتیبانی آموزشگاه سود ببرند.

بر اساس طراحی و برنامه ریزی صورت گرفته، ادعا می کنیم این دوره از پایه تا اشتغال، پاسخگوی نیاز شما عزیزان خواهد بود.

نظرات کاربران
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “آموزش هوشمند سازی ساختمان در کرج

  1. بشیر احمدی گفته:

    در مورد هوشمند سازی ساختمان می خواهم ثبت نام کنم.
    اتباع هستم ،میشه ثبت نام کنم.مدرک هم می دهید.

    • fatemeh hoseini گفته:

      سلام دوست عزیز. شرکت در دوره بلامانع هست. برای کسب اطلاعات در مورد مدرک با شماره 02632400832 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *